Instituut voor MediaStudies op ICORIA2013

event

English summary: Tim Smits presented two studies from IMS at the recent conference “ICORIA” (International COnference on Research In Advertising; June 2013, Zagreb, Croatia)

Van 26 tot 29 juni 2013 vond het jaarlijkse ICORIA congres plaats. Het brengt een internationaal publiek van onderzoekers over reclame samen. Tim Smits presenteerde er twee onderzoekspapers. (de afbeeldingen linken door naar de presentaties zelf).

 

  • Onderzoek van Natalie Van Hemelen, Tim Smits en Peeter Verlegh (Universiteit van Amsterdam) over de rol van geloofwaardigheid in online consumer reviews.

Image

  • Onderzoek van Tim Smits en Jos Hornikx (Nijmegen) over het effect van simultane advertenties tijdens het media-multitasken.
  • Image

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s